Reklamacije i povrat kupljenih artikala

  • Ukoliko naručitelj ima opravdanu reklamaciju isporučenih artikala, dužan je vratiti artikle u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju. U protivnom će se zahtjev za povrat smatrati nevažećim, a artikli će biti vraćeni na korisnikovu adresu na trošak naručitelja.
  • Ukoliko su svi zahtjevi zadovoljeni, zamjena artikla ili povrat novca biti će izvršeni u roku od trideset (30) radnih dana od dana primitka vraćenog artikla.
  • U slučaju nedostupnosti zamjenskog artikla moguć je samo povrat sredstava.
  • Prilikom povrata uplate, sve troškove snosi kupac (troškovi naplatnog sustava, trošak bankovnog transfera novca…), a trošak konzumiranih usluga (dostava…) se ne vraća.
  • R-1 račun izdaje se i šalje dostavnom službom zajedno s artiklima. Kupac obavezno unosi podatke prije naručivanja.

Ispravnost unesenih podataka

  • Naručitelj odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupovine artikala. Naknadne promjene nisu moguće.
  • Ako je kupac uplatio iznos manji od iznosa naznačenog u ponudi, biti će kontaktiran od strane naše podrške.
  • Ako je kupac uplatio iznos sredstava veći od iznosa naznačenog u ponudi, biti će obaviješten i višak sredstava biti će mu vraćen, uz zadržavanje troškova obrade i povrata.
  • Narudžbe koje su plaćene putem uplate na naš IBAN račun isporučuju se nakon primitka uplate.

Upozorenje:

  • Ne odgovaramo za eventualne reakcije na koži koje bi se dogodile korištenjem ovih proizvoda jer nemamo uvid u individualna zdravstvena stanja kupaca.  Ukoliko se želite informirati o nekom proizvodu i sastojcima, možete nas kontaktirati na e-mail info@sfresh.hr.
  • Web i prodaja www.sfresh.hr vlasništvo je S.Fresh d.o.o. Zagreb
  • Polažemo prava na sve tekstove i fotografije objavljene na stranicama.
  • S.Fresh d.o.o. i Primo vittoria j.d.o.o. se obvezuje da će štititi privatnost korisnika i čuvati osobne podatke kupaca. Osobni podaci kupaca ne mogu biti ustupljeni trećoj strani ni pod kojim uvjetima.